مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری: " آینده ی فوتبال ایتالیا بسیار روشن است، باید برد مقابل منچسترسیتی را فراموش کنیم."

آلگری: " آینده ی فوتبال ایتالیا بسیار روشن است، باید برد مقابل منچسترسیتی را فراموش کنیم."

ماسیمیلیانو آلگری آینده ی روشنی برای فوتبال ایتالیا متصور است و اصرار دارد شاگردانش باید برد مقابل مچسترسیتی را فراموش کنند.

 

بیانکونری فصل گذشته به فینال رقابت های لیگ قهرمانان رسید و در هفته ی اول رقابت های لیگ قهرمانان امسال موفق شد منچسترسیتی را با نتیجه ی 2-1 در ورزشگاه اتحاد شکست دهد.

 

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با جنوا گفت:

" هر لیگی فرهنگ فوتبالی خاص خود را دارد که با لیگ های دیگر متفاوت است. تیم های انگلیسی روش فوتبالی ارائه می دهند که نسبت به ایتالیا از جنبه های تاکتیکی کم تری برخوردار است، اما در نهایت تیم های آن ها در اروپا برنده می شوند، به خاطر اینکه آن ها بهترین بازیکنان را در اختیار دارند."

 

" تنها کافی است به بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ نگاهی بیندازید که گام بزرگی از بقیه ی تیم ها در تمام لیگ ها جلوتر هستند، به خاطر اینکه آن ها بهترین بازیکنان را در اختیار دارند."

 

" هر لیگی محاسن و معایبی دارد. اما در انگلیس یک تفاوت نسبت به لیگ های دیگر وجود دارد. آن ها توان فیزیکی بیش تری نسبت به لیگ های دیگر خرج می کنند و شش ماه بعد دوباره می توانند تمام تیم را تغییر دهند. در ایتالیا ما تقریباً به به شرایط همدیگر نزدیک تر شده ایم. نمایندگان ایتالیا در فصل قبل نمایش خوبی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به نمایش گذاشتند، تیم ما به فینال لیگ قهرمانان رسید و دو تیم دیگر به مرحله ی نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند."

 

" ما بازیکنان جوان فوق العاده ای در اختیار داریم که با وجود آن ها آینده ی فوتبال ایتالیا بسیار درخشان است. هیچ بازیکنی باتجربه متولد نشده است، به خاطر همین ما باید زمان کافی در اختیار آن ها قرار دهیم تا به خوبی رشد کنند."

 

پس از کسب پیروزی در مقابل سیتی در ورزشگاه اتحاد حالا شاگردان آلگری باید بر روی بازی خود در سری آ تمرکز کنند.

" برد تیم در مقابل منچسترسیتی نتیجه ی بسیار ارزشمندی در لیگ قهرمانان بود، به خاطر اینکه پیروزی در خانه ی تیمی که مدعی اصلی برای صعود به مرحله ی بعدی است برای هر تیمی یک پیشرفت است."

 

" در سری آ شرایط دیگری وجود دارد، ما از سه بازی که انجام داده ایم تنها یک امتیاز کسب کرده ایم و از لحاظ نتیجه شروع بدی داشته ایم، اما از لحاظ عملکرد تیمی اینگونه نبوده است و نمایش خوبی داشته ایم."

 

" باید واقع بین هستیم، به جدول نگاه کنیم و در برابر حریف سرسختی مانند جنوا پیروزی اول خود را کسب کنیم. دیدار فردا از آن دسته بازی هایی است که نتیجه ی آن در ادامه فصل برای کسب اسکودتو بسیار اهمیت دارد."

 

" رقابت در سری آ هنوز به پایان نرسیده است، به خاطر اینکه بازی های زیادی پیش رو داریم. هشت امتیاز با صدر فاصله داریم و در حال حاضر تیم های مدعی برای کسب اسکودتو اینتر و رم هستند. ما در حال حاضر این موضوع را در نظر خواهیم گرفت و تلاش خواهیم کرد تا از جدول بالا برویم و دیدارهای همراه با کلین شیت خود را نیز آغاز کنیم."

 

" متأسفانه مارتین کاسرس به دلیل بازی برای تیم ملی اروگوئه و رویارویی با کیه وو با مشکلات ماهیچه ای روبرو شده است و برای این بازی در دسترس نیست."

 

" مهم ترین مسأله که پیش از بازی روز سه شنبه در مورد آن نیز حرف زدم تمرکز بر تلاش تیمی، حفظ آرامش و جمع کردن امتیازات ممکن است."

 

" ما از نهایت ناراحتی در روز دوشنبه به نهایت سرخوشی در سه شنبه رسیدیم. این موضوع خوبی برای رسانه ها به نظر می رسد اما برای ما خیر. تیم نیاز دارد ثابت قدم به رشد خود ادامه دهد، به خاطر اینکه ما 10 بازیکن تازه وارد داریم که بسیاری از آن ها جوان هستند و به شرایط سه بازی در هفته عادت پیدا نکرده اند."

 

" شور و اشتیاق پارامتر خوبی برای تیم است، اما ما باید برد مقابل منچسترسیتی را فراموش کنیم و بازی به بازی رو به جلو حرکت کنیم، به خاطر اینکه 50 دیدار دیگر در فصل پیش رو داریم که باید با موفقیت از آن ها خارج شویم."

 

" باید بالانس مناسب تیمی را پیدا کنیم، و رفتن از حالت ناراحتی به سرخوشی و دوباره از سرخوشی به ناراحتی را متوقف کنیم."

 

استفاده از سیستم 4-3-3:

"با حضور گیلرمو کوادرادو در تیم بسیاری معتقد هستند که من تاکتیک تیمی را از 2-3-1-2 به 4-3-3 تغییر داده ام. تنها می توانم بگویم که ما در بیش تر مواقع با چهار دفاع، سه بازیکن در میانه ی میدان و سه بازیکن در خط حمله بازی کرده ایم."

 

" می توانیم همانند شیوه ای که در سه شنبه بازی کردیم را اجرا کنیم و یا می توانیم تغییر کوچکی در آن انجام دهیم. پس از تمرینات امروز تیم تصمیم خواهم گرفت که چه کسی بازی خواهد کرد و ذهنیت خود را بر روی این مسأله متمرکز خواهم کرد که ما بازی دیگری در مقابل فروسینونه در روز چهارشنبه خواهیم داشت."

 

" در مقابل منچسترسیتی از سه بازیکن هجومی و حتی با در نظر گرفتن هرنانس در میانه ی میدان از چهار بازیکن در خط حمله استفاده کردم. اگر این بازیکنان هجومی به خوبی برای تیم کار کنند ما هم در حمله و هم در دفاع خوب ظاهر خواهیم شد. اگر موفق به انجام این کار نشویم شرایط دشوار می شود به خاطر اینکه این دو مقوله وابستگی خیلی زیادی به هم دارند."

 

گفته شده است سیمونه زازا در مقابل جنوا و یا فروسینونه از ابتدا بازی خواهد کرد و مهاجم سابق ساسولو از نرسیدن زمان کافی بازی به او مأیوس است:

"سیمونه در تمرینات تیم در حال پیشرفت است، او به برای منطبق کردن خود با شرایط جدید به زمان نیاز داشت که مسأله ای کاملاً طبیعی است. دانیله روگانی، سیمونه پادوین و بازیکنان دیگری هنوز به اندازه کافی بازی نکرده اند، برای این مساله نیاز باید صبور باشیم و هنگامی که شرایط مهیا شد آن ها را به میدان خواهم فرستاد. تا پایان فصل همه ی بازیکنان شانس حضور در بازی ها را خواهند داشت."

 

" بازی کردن برای یک باشگاه بزرگ به این معنی است که باید برای جایگاه اصلی در تیم مبارزه کنید و در فرصت 10 دقیقه ای و یا هر زمانی که به شما داده می شود بالاترین توان خود را به کار گیرید."

 

نگرانی هایی در مورد گل های خورده تیم در مقابل حریفان وجود دارد:

" تیم ما درمقابل منچسترسیتی به خوبی دفاع کرد و آن ها تنها در یک ضربه کرنر با خطا بر روی بازیکن ما موفق به گلزنی شدند. منچسترسیتی تقریباً 11 بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته است و متعاقباً یوونتوس باید به بازی های همراه با کلین شیت خود بازگردد."

 

" فصل گذشته شاید حضور جی جی بوفون و یا اشتباه مهاجمین تیم ها در به ثمر رساندن گل منجر به کلین شیت های زیاد برای تیم شد. در حال حاضر باید فرصت گلزنی به هیچ تیمی ندهیم و از این مرحله به خوبی گذر کنیم."

 

تیم ترجمه جامعه مجازی هواداران یوونتوس


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: